Same Old Story

by THE GIANNIES

/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.
    Purchasable with gift card

      name your price

     

  • Compact Disc (CD) + Digital Album

    The final album of The Giannies. The last before the band split.
    Available in free download at www.talkaboutrecords.net & in special edition CD.

    "Retromania" Official Video:
    youtu.be/exDDQNS32JI

    Includes unlimited streaming of Same Old Story via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    ships out within 2 days

      €5 EUR or more 

     

1.
WHEN I WAS FOURTEEN YEARS AIRWALK, BATH CHAINS, AIN'T GOT NO TEARS HAVE A STUDDED ANGEL BY MY SIDE CAUSE PUNK ROCK HAVE SAVED MY LIFE WHEN I GROW UP AND I PASSED THE DAYS HAVE FORGOT PEOPLE BUT SONGS REMAINS WHEN I GROW UP AND I PASSED THE NIGHTS MUSIC IS THE SAME OF PAST TIMES SO THE MUSIC RULES MY WORLD FOR THE DAYS TO GO AND THE DAYS GONE BETTER REASON TO STAY, AND THE BEST TO GO! FINDIN' MY RELIGION IN A PUNK ROCK SONG! HEARIN' MY MUSIC WAS THE BEST FOR ME TRAVELLIN', ESCAPING AND FEELING FREE FROM MY HOMELAND TO CALIFORNIA WITH NO RETURN THIS IS THE SOUND WHERE I WAS BORN WHEN I LOOK BACK AT (THE) FOURTEEN YEARS KID I SEE WHAT IS CHANGED, WHAT HAPPENED TO ME? BUT I FOUND BEAUTIFUL THINGS TO KNOW IT'S THE SAME MUSIC THAT IS RULING MY WORLD! SO THE MUSIC RULES MY WORLD FOR THE DAYS TO GO AND THE DAYS GONE BETTER REASON TO STAY, AND THE BEST TO GO! FINDIN' MY RELIGION IN A PUNK ROCK SONG! WHEN I HAVE FOURTEEN YEARS AIRWALK, BATH CHAINS, AIN'T GOT NO TEARS HAVE A STUDDED ANGEL BY MY SIDE CAUSE PUNK ROCK HAVE SAVED MY LIFE SO THE MUSIC RULES MY WORLD FOR THE DAYS TO GO AND THE DAYS GONE BETTER REASON TO STAY, AND THE BEST TO GO! FINDIN' MY RELIGION IN A PUNK ROCK SONG! SO THE MUSIC RULES MY WORLD FOR THE DAYS TO GO AND THE DAYS GONE BETTER REASON TO STAY, AND THE BEST TO GO! FINDIN' MY RELIGION IN A PUNK ROCK SONG!
2.
03:01
SOUNDTRACKS OF MY LIFE ARE OLD LIKE STORY OF BONNIE AND CLYDE SOMETIMES I ASK ME IF IT IS TOO OLD? MY SOUND MY WAY TO LIVE STORIES TO LEARN AND DON'T FORGIVE JUST LITTLE BIT FAKE BUT SHOW MUST GO ON! YOU WANNA BE BOP! YOU WANNA BE BOP ROCK'N'ROLL! YOU WANNA BE BOP! YOU WANNA BE BOP ROCK'N'ROLL! MY RETROMANIA'S MESS! SO I'LL GIVE YOU ROCK'N'ROLL! FROM SOUND TO ALL MY STYLE MY VINTAGE LOOK I NEVER HIDE STORIES AND MOODS THAT I REALLY KNOW 3 CHORDS ALBUM IS DONE INVENTING NOTHING BUT HAVING FUN PUT STEREO UP SPREAD ROCK'N'ROLL! YOU WANNA BE BOP! YOU WANNA BE BOP ROCK'N'ROLL! YOU WANNA BE BOP! YOU WANNA BE BOP ROCK'N'ROLL! MY RETROMANIA'S MESS! SO I'LL GIVE YOU ROCK'N'ROLL! SOUNDTRACKS OF MY LIFE ARE OLD LIKE STORY OF BONNIE AND CLYDE SOMETIMES I ASK ME IF IT IS TOO OLD? MY SOUND MY WAY TO LIVE STORIES TO LEARN AND DON'T FORGIVE JUST LITTLE BIT FAKE BUT SHOW MUST GO ON! YOU WANNA BE BOP! YOU WANNA BE BOP ROCK'N'ROLL! YOU WANNA BE BOP! YOU WANNA BE BOP ROCK'N'ROLL! MY RETROMANIA'S MESS! SO I'LL GIVE YOU ROCK'N'ROLL!
3.
LAST SHOW WAS A KIND OF A MESS CAUSE WE WERE LATE AS EVERY NIGHT WORKIN' ALL DAY AND ROAD IS TOO LONG BORING LIFE AND AT THE END OF A DAY JUST ONE IDEA TO SAVE SUMMER NIGHTS GOT ONE HUNDRED MILES TO SING A SONG! HOLIDAY A.K.A GO AND PLAY! THIS IS MY PERFECT HOLIDAY! BUY A CAR, FOR THE VAN IS TOO LATE SPENT ALL MONEY FOR D.I.Y GIANNIES TOUR MODE IS GOIN' ON THROW YOUR HOLIDAY IN A HIGHWAY DON'T STOP TO WONDER WHY! ARE YOU HIGH AND DO YOU MISS YOUR HOME? HOLIDAYS A.K.A GO AND PLAY! THIS IS MY PERFECT HOLIDAYS! HOLIDAYS IS A REASON TO PLAY! HOLIDAYS IS A REASON TO PLAY! HOLIDAYS IS A REASON TO PLAY! HOLIDAYS IS A REASON TO PLAY! HOLIDAY A.K.A GO AND PLAY! THIS IS MY PERFECT HOLIDAY!
4.
03:11
WHERE'S THE ROAD? I'M IN WRONG SIDE I'VE GOT A BAD WAY TO GO BUT NOTHING TO HIDE I'M NOT LIKE YOU WANT TO ME BUT I DON'T MIND, I DON'T MIND! YOU'RE A FAKE, DAY BY DAY BUT HAVING ALWAYS SOMETHING TO SAY I'M ALONE, DON'T TALK TO YOU AND I DON'T MIND, I DON'T MIND! FAR'S THE WAY, ROAD IS LONG! HAVE MY REASONS TO ACT AND GO ON! REASONS TRIPPIN' BY MY SIDE! WHAT ARE YOU DOING I DON'T MIND! YOU WANNA SHOW ME THE RULES BUT I DON'T WANT TO KNOW TO DON'T CONFUSE STEP BY STEP I HIT THE ROAD! AND I DON'T MIND, I DON'T MIND! MAYBE ALONE, WALKIN' MY ROAD BUT CERTAINLY I PREFER NOT STAY IN CONTROL BY MYSELF AND I FEEL FINE! I DON'T MIND, I DON'T MIND! FAR IS WAY, ROAD IS LONG! HAVE MY REASONS TO ACT AND GO ON! REASONS TRIPPIN' BY MY SIDE! WHAT ARE YOU DOING I DON'T MIND! HITTIN' MY ROAD ALONE AND HAPPY ALONE AND PROUD AND I DON'T MIND AND THERE IS NOTHING THAT IS TOO SCARY I'M HAPPY AND PROUD AND I DON'T MIND! WHERE'S ROAD? I'M IN WRONG SIDE I'VE GOT BAD WAY TO GO BUT NOTHING TO HIDE I'M NOT LIKE YOU WANT TO ME BUT I DON'T MIND, I DON'T MIND! FAR IS THE WAY, ROAD IS LONG! HAVE MY REASONS TO ACT AND GO ON! REASONS TRIPPIN' BY MY SIDE! WHAT ARE YOU DOING I DON'T MIND!
5.
03:02
(I) DON'T KNOW WHAT YOU GOT MY FRIEND WHAT ARE YOU NOW, WHAT DO YOU REPRESENT? DRUGS AND BOOZE FOR EVERY NIGHT SLUTTY GIRLFRIENDS ON YOUR SIDE JUMBO, YOU'RE CLOSE TO SELL YOUR SOUL JUMBO, YOU GOTTA KEEP CONTROL YOU SAY JIMMY, I WANNA LIVE MY LIFE I SAY JUMBO, I CAN'T LET YOU DIE! SEX AND DRUGS AND ROCK'N'ROLL DEVIL BUYING YOUR OWN SOUL MY WORST NIGHTMARES BECOME TRUE ALL YOUR FRIENDS WORRIED FOR YOU JUMBO, YOU'RE CLOSE TO SELL YOUR SOUL JUMBO, YOU GOTTA KEEP CONTROL YOU SAY JIMMY, I WANNA LIVE MY LIFE I SAY JUMBO, I CAN'T LET YOU DIE! I WANT TO TRY TO SAVE YOUR SOUL BUT YOU SAY "WHY?" AND MAKE ME CRY! I MUST KEEP YOU UNDER CONTROL CAN'T LET YOU DIE! CAN'T LET YOU DIE! CAN'T LET YOU DIE! CAN'T LET YOU DIE! JUMBO, YOU'RE CLOSE TO SELL YOUR SOUL JUMBO, YOU GOTTA KEEP CONTROL YOU SAY JIMMY, I WANNA LIVE MY LIFE I SAY JUMBO, I CAN'T LET YOU DIE!
6.
03:39
TROUBLES, WANT TO FIND MYSELF AGAIN I'M A SOUL MAN! NOT SO EASY TO UNDERSTAND AND I CRY, MAN! STAY ALONE, UP TO NO GOOD CAUSE YOU DON'T CARE AND I FEEL MISUNDERSTOOD WHEN I TRY SO HARD TO CALM MY MIND AMAZING AGONY SURPRISES ME ALONE MY WORLD IS GONE MY DEEPEST APHATY SORROW, HOPE TO FIND WHAT I NEED I'M A SOUL MAN! MY DECISIONS MAKE ME BLEED AND I CRY MAN! CAUSE I FELL LIKE DEAD AND GONE DEAD AND GONE MAN! DEAD AND BURIED ALL ALONE! WHEN I TRY SO HARD TO CALM MY MIND AMAZING AGONY SURPRISES ME ALONE MY WORLD IS GONE MY DEEPEST APHATY TROUBLES, WANT TO FIND MYSELF AGAIN I'M A SOUL MAN! NOT SO EASY TO UNDERSTAND AND I CRY, MAN! STAY ALONE, UP TO NO GOOD CAUSE YOU D0N'T CARE AND I FEEL MISUNDERSTOOD WHEN I TRY SO HARD TO CALM MY MIND AMAZING AGONY SURPRISES ME ALONE MY WORLD IS GONE MY DEEPEST APHATY IT'S MY DEEPEST APHATY...IS MY DEEPEST APHATY!
7.
I'M GONNA HURT YOU ! CAUSE I NEED YOU SO MUCH I THINK I'LL KILL YOU ! TUNING ME ON YOUR TOUCH I NEED YOUR KISSES TO CALM MY OWN I WANT YOUR HIPS TO SING THIS SONG MY DAMN LADY ARE YOU WHAT I NEED? LOOK AT ME BABY ! I KNOW YOU WANT ME BLEED YOUR NAKED FIGURE TO CALM MY OWN THINK NASTY WORDS TO WRITE THIS SONG EVERYDAY'S ON FIRE, EVERY NIGHT BUT WITH YOU, BABY, I'M CLOSE TO BLOW MY MIND I NEED YOUR KISSES TO CALM MY OWN, LOVE! I WANT YOUR HIPS, I WANT YOUR HIPS TO SING THIS SONG I'M GONNA HURT YOU ! CAUSE I NEED YOU SO MUCH I THINK I'LL KILL YOU ! TUNING ME ON YOUR TOUCH I NEED YOUR KISSES TO CALM MY OWN I WANT YOUR HIPS TO SING THIS SONG MY DAMN LADY ARE YOU WHAT I NEED? LOOK AT ME BABY ! I KNOW YOU WANT ME BLEED YOUR NAKED FIGURE TO CALM MY OWN THINK NASTY WORDS TO WRITE THIS SONG EVERYDAY'S ON FIRE, EVERY NIGHT BUT WITH YOU, BABY, I'M CLOSE TO BLOW MY MIND I NEED YOUR KISSES TO CALM MY OWN, LOVE! I WANT YOUR HIPS, I WANT YOUR HIPS TO SING THIS SONG CAUSE I NEED YOU ! YOU SO MUCH ! CAUSE I NEED YOU ! YOU SO MUCH ! I'M GONNA HURT YOU ! CAUSE I NEED YOU SO MUCH !
8.
03:04
OF COURSE, FINALLY I KNOW WHAT I WANT TO BE I GOT A BLUES, BLUES BLUES FEELING DEEP INSIDE OF ME I GOT A CONVICTION DEEP INSIDE MY OWN FINALLY KNOW ONLY THING I WANT IS TO STAY ALONE! ALONE! ALONE IS MY DECISION! ALONE! GONNA FIND BETTER PLACE TO GO! ALONE! ALONE IS MY DECISION! ALONE! GONNA FIND BETTER PLACE TO GO! I'M TIRED OF YOUR LIES, TIRED OF OF WHAT WILL BE THIS IS MY BLUES, BLUES, BLUES SINGIN' STAY AWAY FROM ME THIS IS MY DECLARATION OF STANDING ALONE STANDING ALONE I'M SURE MY FRIEND, SOMETHING I WILL BECOME! ALONE! ALONE IS MY DECISION! ALONE! GONNA FIND BETTER PLACE TO GO! ALONE! ALONE IS MY DECISION! ALONE! GONNA FIND BETTER PLACE TO GO! ALONE! ALONE IS MY DECISION! ALONE! GONNA FIND BETTER PLACE TO GO! ALONE! ALONE IS MY DECISION! ALONE! GONNA FIND BETTER PLACE TO GO!
9.
WHEN YOUR PLACE SMEELS LIKE OLD MAN CLOSE TO DIE TAKE UP YOUR CLOTHES, A ONE WAY TICKET AND SAY BYE BYE DON'T WAIT, DON'T WAIT! DO SOMETHING PLEASE! DON'T WAIT, DON'T WAIT! AND CHANGE YOUR SCENE! A BORING LIFE, A BORING DAYS, A BORING SCENE A TIME TO SEE THINGS THAT YOU HAVE NEVER SEEN DON'T WAIT, DON'T WAIT! DO SOMETHING PLEASE! DON'T WAIT, DON'T WAIT! AND CHANGE YOUR SCENE! AND NOW LET ME GO PLEASE! MY LIFE WON'T WAIT AND WON'T FORGIVE! IT'S TIME TO GO AWAY! MY LIFE WON'T WAIT AND ME TOO WHEN YOUR PLACE SMEELS LIKE OLD MAN CLOSE TO DIE TAKE UP YOUR CLOTHES, A ONE WAY TICKET AND SAY BYE BYE DON'T WAIT, DON'T WAIT! DO SOMETHING PLEASE! DON'T WAIT, DON'T WAIT! AND CHANGE YOUR SCENE! AND NOW LET ME GO PLEASE! MY LIFE WON'T WAIT AND WON'T FORGIVE! IT'S TIME TO GO AWAY! MY LIFE WON'T WAIT AND ME TOO DEAD WAY! FOR ME! A CHANGE! CAN BE! RESTART! AWAY! CAN YOU FEEL! OK! AND NOW LET ME GO PLEASE! MY LIFE WON'T WAIT AND WON'T FORGIVE! IT'S TIME TO GO AWAY! MY LIFE WON'T WAIT AND ME TOO
10.
03:15
WHEN SUN GOES DOWN I COME AND GET YOU I COME AND GET YOU WHEN YOU'RE ALONE WHEN SUN GOES DOWN I COME AND GET YOU I COME AND GET YOU WHEN YOU'RE ALONE CAUSE I'M BOOGIE MAN, BOY! I COME AND GET YOU WHEN YOU'RE ALONE! WHEN DARK FALL DOWN I COME AND GET YOU I COME AND GET YOU FROM YOUR HOME WHEN DARK FALL DOWN I COME AND GET YOU I COME AND GET YOU FROM YOUR HOME CAUSE I'M BOOGIE MAN, BOY! I COME AND GET YOU WHEN YOU'RE ALONE!
11.
DON'T YOU KNOW ANYBODY CAN'T YOU FIND YOUR SPECIAL PLACE ESCAPE YOUR BORING LIFE, GET YOUR BORING SPACE HELLO, I LIKE THIS AND THANKS FOR THE ADD MILLIONS OF FRIENDS WICH I DON'T KNOW BUT I'M VERY GLAD! WASTIN' MY DAYS! WASTIN' MY DAYS! wASTIN' MY DAYS! SOMETIMES'S GOOD SOMETIMES'S STRAY! IF IN REALITY I DON'T FEEL REALLY ME NOW CAN FIND A NEW LIFE IN FRONT OF A PC IF IN A REAL WORLD DON'T HAVE SOMETHING TO SAY I CAN JUST SIT HERE AND START WASTIN MY DAY WASTIN' MY DAYS! WASTIN' MY DAYS! wASTIN' MY DAYS! SOMETIMES'S GOOD SOMETIMES'S STRAY!

about

The final album of The Giannies. The last before the band split.
Available in free download at www.talkaboutrecords.net & in special edition CD.

"Retromania" Official Video:
youtu.be/exDDQNS32JI

credits

released September 26, 2013

Giannies are
Gianni C - Vocals, Harmonica
Gianni D - Guitar, Bass
Gianni LP - Bass, Upright Bass
Gianni M - Drums

Recorded, mixed and finalized by Willy Cuccu at Sonusville Studio, Siliqua
www.sonusville.com

Artwork & Photos by Elena Cabitza
cabyuaby.wix.com/caby

2013 - TALK ABOUT RECORDS
www.talkaboutrecords.net

license

all rights reserved

tags

about

Talk About Records Santu Lussurgiu, Italy

Sardinian Indie Label founded in 2008. We work with great and indipendent musicians of Sardinia, Italy, Europe, World.

contact / help

Contact Talk About Records

Streaming and
Download help

Shipping and returns

Redeem code

Report this album or account

If you like Same Old Story, you may also like: